Är det tillåtet?

Trodde inte att det var möjligt att längta ut såpass mycket. Jag tror jag ska klä på mig och gå en kort tur även om det bara så blir fram och tillbaka 20 meter utanför porten!

Inatt hade jag sammandragningar, mådde illa och kände mig rentav snurrig. Min man, Dudde, kom hem kvart i 1 inatt från jobbet sitt, trots att han sagt sig vara mycket, mycket trött stannade han uppe och samtalade med vänner världen över på datorn. Klockan 4 imorse tog han sin dusch och kom och lade sig, vid det laget hade Salome vaknat och börjat gnälla efter hans uppmärksamhet. Inte konstigt alls att hon är som klistrad vid honom när han är hemma. Igår jobbade han 11 timmar ungefär. Är det ens tillåtet undrar jag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0